بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
شنبه 8 مهر 1391برچسب:, :: 12:47 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

فعاليت زدن توپ در يك مكان حوض مانند فرمي از يك بازي فرانسوي بود كه با گوي و حلقه انجام مي شود , به نام كروكت . اين بازي در چمن بايك چوب دستي ويك توپ ball يا bille كه كم كم به billiard يا bill yard معروف شد بازي مي شود . پس از مدتي اين بازي سرگرمي درباريان شد و به دليل نفرت داشتن آنها از گرما و فعاليت زياد اين بازي را محدودتر كردند و آن را روي ميز در يك محيط بسته انجام مي دادند.

خوب به رنگ ها نگاه كنید , نخستين چيز كه بايد درباره ي بيلي يارد بدانيد اين است كه اين بازي برخلاف باري ها ي توپي ديگر داراي توپ هاي زيادي است . برخي از اين توپ ها ساده يعني داراي رنگي يك پارچه هستند و تعدادي از آنها نيز خط دارند يعني توپي كه نوك و ته آن ها سفيد و يك خط رنگي كه گرداگرد و ميانه ي آن قرار گرفته.

هر يك از توپ ها داراي يك شماره هستند . از شماره ي1 تا 15, كه از شماره ي 1 تا 7 تو پ هاي ساده واز شماره ي9 تا 15 توپ هاي خط دارد را تشكيل مي دهند .توپ شماره ي 8 8ballكدام است ؟. البته , وقتي اين بازي به صورت استاندارد بازي مي شود , توپ 8 نه جزو گروه توپ هاي ساده است و نه جرو گروه توپ هاي خط دار محسوب ميشود . يك توپ خاص است ( توپ سياه را از دست ندهيد چون تمام توپ هايتان سياه مي شود

بقیه در ادامه مطلب و نظر یادتون نره ..... 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 2:25 :: نويسنده : پیام عب

برای عضویت رایگان و آسان  بر لینک زیر کلیک کنید

 

iranom.loxblog.com/member.php

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, :: 15:42 :: نويسنده : پیام عب

این جدیدترین شیوه بازی فوتبال است . در این شیوه دروازه بان ، سه مدافع شامل یک مدافع وسط و دو مدافع کنار ، پنج هافبک و دو مهاجم وجود دارند .
فوتبال نوین اهمیت زیادی به بازیکنان خط میانی و تقویت وسط زمین می دهد. بنابراین تیم ها پنج هافبک در زمین قرار می دهند . وظیفه این پنج هافبک بسیار مهم است . آنها باید در دفاع و نیز در حمله شرکت کنند . در این میان وظیفه هافبک های کنار پر کردن گوش های زمین در هنگام حمله یا دفاع است .
امروزه اکثر تیم های بزرگ دنیا از این شیوه استفاده می کنند . برتری این شیوه نسبت به شیوه های دیگر این است که تیم درهنگام دفاع یا حمله مرتبا از هشت بازیکن استفاده می کند .
● دفاع در شیوه ۲ – ۵ ۳
هنگامی که تیم حریف صاحب توپ می شود ، پنج هافبک با اعمال فشار بر حریف و با انجام یار گیری فردی ، منطقه ای یا مختلط ، دفاع از تیم را از میانه زمین آغاز می کنند . آنها با مدافعین نزدیک بهم بازی کرده و از یکدیگر حمایت می کنند . هافبک های کنار وظیفه دفاع از گوش های زمین را بعهده گرفته و مدافعین کنار پشت سر آنها قرار می گیرند و از آنها حمایت می کنند . در صورت عبور حریف از مدافعین ، مدافع وسط وارد عمل می شود و با استفاده از تکل ، قطع توپ و غیره حمله حریف را خنثی می کند . با عقب آمدن پنج هافبک و پیوستن آنها به مدافعین ، تعداد بازکنان در منطقه دفاع به هشت می رسد و دیوار دفاعی مستحکمی در برابر حریف ایجاد می کنند . در این شیوه ، نقش مدافعین بسیار مهم است . در صورتی که آنها هوشیار عمل کنند و به مردان میانی زمین توپ برسانند ، نه تنها حمله حریف را دفع می کنند ، بلکه می توانند ضد حمله ای را نیز آغاز کنند . هنگام دفاع ، دو مهاجم نزدیک به یکدیگر در وسط زمین قرار می گیرند و با هوشیاری آماده دریافت توپ و آغاز حمله می باشند .
● هجوم در شیوه ۲ ۵ – ۳
هنگامی که تیم توپ را تصاحب می کند ، بازی گروهی تیم اهمیت بیشتری می یابد . در این زمان مدافعین باید با هافبک ها همکاری کنند و توپ را برای آنها بفرستند . 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 17:15 :: نويسنده : پیام عب

در این نوع بازی دو بازیکن با ویژگی های خاص خود شرکت کرده و در خدمت تیم قرار می گیرند . بازی دو نفره پیوندی مستقیم میان دو بازیکن ایجاد می کند . آنها تمامی موقعیت هایی را که در بازی برایشان پیش می آید ، کنترل می کنند بدون آنکه از تکمیل یکدیگر غفلت کنند . در بازی دو نفره که اساس فوتبال گروهی است ، فضا سازی و جاگیری بازیکن امکان حمله یا دفاع را به تیم می دهد . این حرکت پیوندی میان دو بازیکن ایجاد می کند ، و هر قدر کیفیت ارتباط آنها بهتر باشد ، بازی آنها موثرتر خواهد بود .
بازیکنی که استعداد خود را توسط بازیکن دیگری بکار می اندازد ، آشکارا درک و تسلط خود به بازی را نشان می دهد . فوتبالیستی که تنها بازی می کند ، هیچ سودی برای تیم ندارد . میان بازیکنان یک تیم باید اتحاد وجود داشته باشد تا بتوانند با یک سلسله حرکات و با تبادل تعدادی پاس بازی را به گردش در آورند.
● مزایای بازی دو نفره
▪ بازی دو نفره بازیکنانی را که تقاضای توپ می کنند ، مجبور به فضا سازی و جاگیری می کند .
▪ اگر بازی دو نفره خوب انجام شود کار آیی تیم افزایش می یابد.
▪ حریف بازی دو نفره را مورد توجه قرار داده و بنابراین جز در پیوند با ویژگی های شما در این بازی دو نفره عمل نمی کند .
● چگونه دو نفره بازی کنیم
شما باید با یار خود تمرین کنید ، زیرا درک متقابل یکدیگر بستگی به ویژگی های خاص شما و خصوصیات یارتان دارد.
هنگام تمرین در زمین ، تبادل پاس همراه با کنترل و سپس بدون آن ، درک متقابل شما را تقویت می کند . بازی دو نفره امکان پوشش یار را نیز فراهم می کند تا حرکت فردی بهتر انجام شود . اگر یار شما می خواهد در پیشروی با توپ به شما کمک کند ، باید با جاگیری و درخواست توپ حرکات انحرافی انجام دهد تا شما امکان عمل پیدا کنید .
توجه داشته باشید که اگر بازی دو نفره را انتخاب می کنید ، از دریبل زدن خودداری کنید ، زیرا حرکت بازی را بسیار کند کرده و موجب ناراحتی یار می شود ( مگر آن که از قبل بین دو بازیکن توافق شده باشد ) .
● روش تمرین
دو نفره ، تغییر مسیر یا بدون آن ، پیشروی کنید و در جهات مختلف پاس های متعدد مبادله کنید ، ضمنا از یکدیگر نیز حمایت کنید ( یار خود را همیشه در بازی شرکت داده و توپ را برای او بفرستید ) . در مسابقه ، بازیکنی که انتظار پاس از یار خود دارد نباید معطل بماند ، بلکه باید حرکت کرده و برای یار خود فضا ایجاد کند . 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 17:10 :: نويسنده : پیام عب

از شروع برگزاری مسابقات جهانی المپیک فوتبال ، امری به نام مربیگری وارد فرهنگ ورزشی فوتبال شد .
مربی در بازی فوتبال نقش سازماندهی بازیکنان را در جهت موفقیت در مسابقات به عهده دارد . آنچه که مورد نیاز یک مربی ورزیده می باشد عبارتند از :
▪ آشنایی عملی با بازی فوتبال
اصولا یک مربی می بایستی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال باشد و ضمن داشتن تجارب عملی می بایستی از نظر سنی بیشترین مدت عمر خود را در میدان های فوتبال سپری کرده باشد .
▪ دارا بودن سبک خاص خود
یک مربی خوب همچون یک هنرمند یا یک سیاستمدار ، بایستی سبک خاص خود یا به زبان دیگر تاکتیک و استراتژی خاص خود را داشته باشد . البته باید توجه کرد که تنها داشتن این امر تضمین کننده موفقیت مسابقه نیست ، بلکه می بایستی از موقعیت های مختلف تیم ها ، میدان ها ، استادیوم ها ، روحیه ملل ، قدرت بدنی و مربیان تمامی تیم های جهان اطلاعات کافی و به روز داشته باشد . باز هم لازم است تاکید شود که مفهوم تمام مطالب گذشته به بازیکنان بر می گردد ، یعنی اگر بازیکنان توپ را وارد دروازه حریف کردند این مربی اگر چه رده آخر باشد ، خوب محسوب می شود و چنانچه در مسابقات شکست خوردند جامع الشرایط بودن مربی همچون آب خوردن به هدر رفته است .
پس مربی می بایست تا جایی که امکان دارد عوامل را در اختیار داشته باشد . فوتبال بازی تقدیری است . خالی از مفاهیم فلسفی و عرفانی نیست . همه می دانند در یک لحظه یا در یک ثانیه تمام امید ها به نا امیدی و نا امیدی به امید منجر می شود . در یک لحظه ورق به راحتی بر می گردد ، زحمات مربی ، بازیکن ، زمین ، تاکتیک ، استراتژیک ، تدارکات ، خرج و مخارج ، تبلیغات و به عبارت دیگر تمام دار و ندار یک تیم به یک لحظه ای که هیچ کس قادر به پیش بینی آن نیست ، وابسته می باشد . 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 17:9 :: نويسنده : پیام عب

هرچه فوتبال بیشتر پیشرفت کند . نقش بازیکنان متنوع تر می شود . علیرغم این پدیده جدید ، هر بازیکن وظایف مشخصی دارد که در صورت نیاز وظایف بیشتری نیز به عهده می گیرد . این وظایف با یکدیگر جمع می شوند و سبک تیم را بوجود می آورند . تیمی که در ترتیب ، تشکل ، حمله و بازی سازی روشی داشته باشد ، فوتبال آن تیم چنان پیشرفت می کند که به عنوان مدل مورد استفاده قرار می گیرد ( به عنوان مثال : تیم خوب هلند به رهبری کرویف (Cruyff)و گروه بازیکنانی که به آنها لقب نارنجی پوش های مکانیکی دادند ). اگر روش آنها گروهی است ، نقش هر فوتبالیست منحصر به فرد و درست در جهت منافع جمع می باشد  

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 17:8 :: نويسنده : پیام عب

شنا یک ورزش انفرادی است که در دسته بندی رشته های ورزشی یکی از ورزش های پایه و مادر به حساب می آید. این ورزش از دید گاه فیزیولوزی بدن باعث می گردد عضلات از حالت سفتی و یا شل بودن خارج شده و مفاصل بدن جنبش پذیری بیشتری را به دست آورند. شنا سبب افزایش بازده ی قلب و دستگاه تنفسی می شود وقابلیت های جسمانی مثل سرعت قدرت واستقامت را بهبود بخشد.
از آن جا که این ورزش را می توان از سال های ابتدای کودکی شروع نمود و حتی تا پیری ادامه داد از بعد تربیتی می تواند یک وسیله ی مناسبی جهت پر نمودن اوقات فراغت برای کلیه ی سنین باشد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 17:6 :: نويسنده : پیام عب

از پوشیدن کفش های زرق و برق دار و دارای چرم براق خودداری کنید. بهترین کفش آن است که دقیقا به پای شما چسب باشد.
بر خلاف آن چه شنیده ایم کفش های فوتبال هرگز زیاد گشاد نمی شوند. در موقع خرید جوراب بپوشید و آن ها را امتحان کنید تا کاملا اندازه باشند (چرم و دوخت آن بعدا جا باز خواهند کرد).
کفش های جدید خود را هرگز برای مسابقه نپوشید. ابتدا کفش ها را در آب گرم خیسانده (به مدت نیم ساعت) و سپس در حالی که خیس هستند آن ها را بپوشید و بندهایشان را ببندید. بعدا درون آن ها را با کاغذ پر کنید. سرانجام ، اگر می خواهید کفش هایتان را برای مدت طولانی نگهداری کنید از درون و بیرون آن را چرب کنید. این عمل بسیار مهم است زیرا موجب دوام کفش ها می شود.
چند سالی بود که فوتبالیست ها دو جفت کفش داشتند، یکی برای زمین چمن و دیگری برای زمین های سفت. با پیدایش استودهای پیچی یک جفت کفش برای شما کافی است، خصوصا اگر استودهای پیچی مطابق با شرایط زمین داشته باشید. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 17:0 :: نويسنده : پیام عب

جهانی شدن بیشتر ماده های ورزشی و برگزاری انواع و اقسام مسابقات ورزشی، از ناحیه ای و شهری گرفته تا كشوری و جهانی، ثمرات فراوانی داشته است كه از چشم هیچ بیننده هشیاری پنهان نیست اما یكی از مسائلی كه در پی جهانی شدن ورزش ها بیشتر رونق گرفته و نمی توان از آن به سادگی گذشت، مساله «ركورد»ها یا مساله «ترین» (بیشترین / كمترین)هاست.
اگر در تاریخ ورزش و به ویژه تاریخ المپیك، هرازگاهی عده ای از ورزشكار گرد می آمدند و در ماده یا مواد ورزشی خاصی با یكدیگر رقابت می كردند و خبری از ثبت ركوردها و تلاشی برای شكستن ركوردهای پیشین نبود، امروزه دیگر ورزش چنان كاركردی ندارد. امروزه ورزش نیز مثل سایر تكنولوژی ها و مصنوعات بشری روزبه روز باید بهتر شود، كیفیتش بالاتر برود، برتر و چشمگیرتر شود والا اصلاً توجه خاصی به آن صورت نمی گیرد. اگر ورزش نتواند مثل سایر خدمات و كالاها و ساخته های بشری كه مدام برای جلب نظر مشتری بر كیفیت و كمیت و كارایی شان افزوده می شود، یا دست كم این شاخصه هایشان هر روز رشد مثبتی دارد،پیش برود در آن صورت به یك كالای تكراری تبدیل می شود؛ كالایی كه هزاران نمونه دیگر دارد و نیازی به مشابه دیگری نیست.
حال پرسش اینجاست كه «ركورد»ها یا «ترین »ها تا كجا می توانند پیش بروند؟ ورزشكاران تا كجا می توانند بر رقبای پیش از خود پیشی بگیرند و ركورد بهتری از خود بجا بگذارند؟ آیا این امر نقطه پایانی دارد یا خیر؟ در ورزش هایی مثل دوهای سرعت (مثلاً دوی ۱۰۰ متر) یا وزنه برداری، یا پرتاب دیسك و امثال اینها حد نهایی ركوردهایی كه بالاخره ابنای بشر می توانند به آن دست بیابند چیست؟ آیا می توان آن را مشخص كرد؟ آیا می توان عدد خاصی را گفت و مدعی بود كه هرگز در هیچ روزگاری كسی نمی تواند به ركوردی بهتر از آن دست یابد؟ و بالعكس اگر تصور كنیم كه هر ساله یا حتی در هر سه چهار سال یكبار، هر كدام از این ركوردها تنها حدود یك درصد بهتر شوند، در این صورت در چندصد سال آینده به چه اعداد و ارقامی دست می یابیم؟ و در نهایت اینكه: آیا توانایی جسمی آدمی حد و مرزی دارد؟ 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 16:56 :: نويسنده : پیام عب

توجه: از شما خوانندگان عزیزی که این تمرینات را به کار گرفته اید و به میزان تأثیرگذاری مثبت آن پی برده اید، دعوت می شود تا در یک برنامهٔ پربیننده تلویزیونی، شرکت کنید.
در ادامه مبحث، ورزش های فکری به بخش ضرب المثل ها می رسیم. در این قسمت ضرب المثل هائی نوشته شده است: شما خوانندگان عزیز باید در ابتدا ضرب المثل های موردنظر را مطالعه و پس از به خاطر سپردن آنها در حافظه تان، به پرسش های مطرح شده (بدون نگاه کردن به آنها) پاسخ دهید. لازم به ذکر است که پس از چند بار تکرار، ضرب المثل ها به خوبی، در ذهن شما نقش می بیندند.
●خود را بیازمائید
به ترتیب ضرب المثل هائی را بگوئید که در آنها کلمه ”چاه، حلوا، کلاه، قاضی، مار، گل، چشمه، آب“ به کار رفته است. سپس ضرب المثل هائی را بگوئید که در آنها اسامی میوه ها و سبزیجات زیر به کار رفته است.
”بادمجان انگور خربزه سیر پیاز باقلا“
در پایان ضرب المثل هائی را بگوئید که در آنها اسامی حیوانات ذکر شده، به کار رفته است:
”شغال گربه ماهی اسب شتر گرگ جوجه خرس روباه پشه گوساله و گاو“
برای تقویت حافظه این تمرینات را چندین بار تکرار کنید تا کاملاً بر آن مسلط شوید و با سرعت آنها را بر زبان جاری سازید.
● ضرب المثل ها: 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 16:54 :: نويسنده : پیام عب

استاد کانو (بنیانگذار جودو) برای مدرنیزه کردن باشگاه خود سیستم رده بندی کمربند ها را به وجود آورد . وی این درجه ها را به دو سطح تقسیم کرد : سطح کیو و سطح دان .
کیو معمولا به معنای کلاس است و اشاره به آموزش مقدماتی یا تدارکاتی دارد . افرادی که در سطح کیو هستند به مودانشا معروف هستند یعنی "افراد بدون درجه" . دان به معنای درجه یا رتبه است و درجه های آموزش را نسبت به آن می سنجند . استاد کانو با توجه به وجود ۱۲ پایه در باشگاه ها ۱۲ درجه را برای کمربند ها به وجود آورد . وی هرگز بالاتر از دان ۱۰ را به کسی اعطاء نکرد . از این رو درجه دهم بالاترین درجه ای است که در جودو اعطاء می شود . افرادی که در سطح دان هستند به یودانشا معروف هستند یعنی "افراد دادای درجه" .
زمانی که جودو برای اولین بار به ایالات متحده آمد و شهرت جهانی یافت گرفتن کمربند مشکی تبدیل به یک هدف آرمانی شد . و این بدان علت بود که برای بسیاری کمربند مشکی به معنای استاد مطلق در مبارزه بود . بسیاری بر این باور بودند که کسی دارای کمربند مشکی است شکست ناپذیر است . هر چند ژاپنی ها این گونه فکر نمی کردند .
کمربند مشکی نمادی از دانش یادگیری و همانند دیپلم است . واژه شودان که اولین درجه کمربند مشکی است به معنای "فرد مبتدی" می باشد . از این رو فردی که کمربند مشکی را گرفته در حقیقت به اندازه کافی تعلیم دیده است تا به عنوان هنر جوی جدی و مصمم محسوب شود . هدف از آموزش در هنر رزمی جودو تعلیم و توسعه مقررات جهت شرکت در تمرینات روزانه جودو است .
کمربند مشکی نمادی از سخت کوشی و انظباط است . شخصی که دارای کمربند مشکی است باید همانند یک جودو کار واقعی رفتار کند یعنی دارای شخصیتی معتدل بوده و با دیگران در صلح و صفا زندگی کند . کمربند مشکی همچنین سنبلی از رشد کامل فرد از طریق جودو می باشد .
تقسیم بندی سطح کیو به وسیله کمربند سفید و تقسیم بندی های دان به وسیله کمربند مشکی صورت می گیرد . استاد کانو برای سطح بالای کیو کمربند قهوه ای و برای رتبه های استادی قرمز و سفید را به وجود آورد و در نهایت کمربند قرمز یکدست را برای رده های استاد بزرگ به وجود آورد .
در کشور های مختلف سایر رنگ ها نیز به سطح کیو اضافه شده است . مبتدیان با کمربند سفید شروع به کار می کنند اما در برخی از باشگاه های جودو از کمربند های زرد ، سبز ، ارغوانی ، آبی یا سایر رنگ ها برای سایر سطوح کیو نیز استفاده می شود . جودو کاران در پنج دان اول معمولا از کمربند مشکی استفاده می کنند و از دان ششم تا هشتم از کمربند با قسمتی سفید و قسمتی قرمز استفاده می کنند و در نهایت آنهایی که به رتبه نهم و دهم دان رسیده اند از کمربند قرمز استفاده می کنند . افرادی که پنجمین دان مشکی یا بالاتر از آن را گرفته اند به کودانشا معروف هستند . 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 16:9 :: نويسنده : پیام عب

هد به معنی سر می باشد و در بازی فوتبال به ضرباتی که با سر نواخته شود هد گویند .
● شیوه های هد زنی
از بررسی و مطالعات مختلف بر می آید که هد زنی مخصوصا در مواقعی که توپ از نقطه کرنر پاس شود در به ثمر رساندن گل اهمیت فوق العاده دارد ، به طوریکه با یقین می توان گفت ۶۰ درصد گل های پاس شده از نقطه کرنر با هد وارد دروازه می شود .
در زدن هد فاصله شدت ضربه جهت دریافت و جهت ارسال توپ از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است . یک هد زن حرفه ای در این مواقع از سر شبیه پا استفاده به عمل می آورد . حتی توپ را می تواند در جهت های دلخواه شلیک کند .
به دلیل اینکه بیشتر مواقع هد زمانی زده می شود که توپ در ارتفاع بالاتر از بازیکنان قرار دارد ، لذا بازیکن هد زن می بایستی از قدرت پرشی خوب برخوردار باشد چه اگر به موقع نتواند به توپ برسد و تماس سر با توپ انجام نگیرد توپ از اختیار خارج می شود . ضمنا احتمال سقوط بازیکن هد زن زیاد بوده و در نتیجه خسارات بدنی ناشی از سقوط کم دیده نشده است . 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 16:6 :: نويسنده : پیام عب

دروازه بان فوتبالیستی مانند دیگران نیست . او این حق را دارد که توپ را با دست بگیرد . او در عین حال جای مخصوصی دارد که هیچ تناسبی با جای بازیکنان دیگر ندارد . او برای رسیدن به آمادگی بدنی ، مانند یاران دیگر باید تمرین کند . تمرینات او باید مخصوص و جدا از دیگران باشد .
● توپ گیری از جلو و در سطح زمین :
پاها کشیده ، دستها را کاملا به جلو می برد و توپ را می گیرد . قدرت توپ هایی را که برای دروازه بان می فرستید ، متنوع کنید و شوت های خود را نیز سریع تر انجام دهید .
● توپ گیری از پهلو و در سطح زمین :
دروازه بان فورا گامی به پهلو برداشته و با دو دست خود توپ را بر می دارد .
● توپ گیری در هوا :
زانو ها کشیده و منقبض ، دستها را به حالت باز جلو برده، توپ را گرفته و آن را به سمت بدن می آورد . تمرین دروازه بان شامل حرکات بسیاری است . پرتاب توپ با دست یا شلیک آن با پا برای او ، قدرت توپ را تغییر می دهد . بیشتر توپ را به دروازه شوت کنید تا بازده بیشتری داشته باشد و وقف تلف نشود .
دروازه بان همیشه باید جهش کند و آرام نگیرد . او باید به حالت نشسته ، درازکش ، از پشت یا ایستاده از مقابل توپ را مهار یا دفع کند .
بازیکنان دیگر در پایان تمرین برای آزمایش ضربات آزاد ، پنالتی ، کرنر و غیره باید با دروازه بان تمرین کنند . 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 16:4 :: نويسنده : پیام عب

تکواندو نام هنر رزمی ای است که اکنون به عنوان یک ورزش مدرن المپیکی شناخته می شود . تکواندو را می توان به عنوان اولین ورزش رزمی المپیکی مطرح کرد که از سال ۱۹۹۲ وارد المپیک بارسلون شد .تکواندو طی مدت بیش از بیست قرن در کره توسعه یافته است .
این هنر دفاعی رزمی در آغاز تگوک بگوک کواک بک سوبگولتا (تکگون) (Takgon) نامیده می شد .
انجمن تکواندو در کره در ۱۹ سپتامبر ۱۹۶۱ افتتاح شد و از آن سال نام این ورزش کهنسال کره به تکواندو تغییر یافت .
در ۳۰ نوامبر ۱۹۷۲ (کوک کی وان) مرکز فدراسیون جهانی تکواندو در اطراف شهر سئول کره جنوبی افتتاح شده و رسمیت یافت .
هم اکنون تکواندو را می توان به عنوان پر طرفدارترین ورزش های رزمی در بین کشور ها و ملت ها معرفی کرد چرا که در حال حاضر بیش از ۱۵۰ کشور ، این ورزش و هنر رزمی را به عنوان یکی از ورزش های رسمی کشور خود پذیرفته اند .
در کشور عزیزمان ایران نیز این ورزش حدود بیش از چهل سال سابقه دارد و یکی از قطب های قدرت جهان در ورزش تکواندو است .
حضور موفقیت آمیز تکواندو کاران کشورمان در رقابت های جام جهانی ، قهرمانی جهان و المپیک و عناوین متعدد قهرمانی ، بهترین گواه این مدعاست . تکواندو کارانی نظیر : هادی ساعی ، یوسف کرمی ، بهزاد خداداد ، مجید افلاکی و غیره که در مسابقات مهم بین المللی برای ایران افتخار آفرینی کردند . 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 15:59 :: نويسنده : پیام عب

ورزش گلفاین سوالی است که شاید خیلی از شما تا به حال از خود پرسیده اید و البته شاید برخی بدانید که اسکاتلند یکی از خاستگاههای این ورزش دوست داشتنی است. شما چه فکر می کنید. مقاله زیر ار بخوانید تا در مورد گلف بیشتر بدانید.
آنچه که قطعا" مسلم است این است که همه ما می دانیم گلف از اسکاتلند آمده. اسکاتلندیها از زمانهای بسیار قدیم به این ورزش علاقه زیادی داشتند و برای انجام بازی های آن باشگاه هم داشتند که همه بازیکنان عضو آن بودند. گلف از همان زمان (قرن ۱۵ میلادی) نیز به شیوه امروزی بازی می شد، توپ کوچک و سفید گلف را با چوب مخصوص روی زمین هل می دادند تا در سوراخی که در زمین چمن تعبیه شده بود بیفتد.
در حقیقت اولین نشانه های این ورزش در زمان شاه جیمز دوم (اسکاتلند) دیده شد ، کسی که در سال ۱۴۵۷ انجام دو ورزش فوتبال و گلف را ممنوع اعلام کرده بود.جیمز معتقد بود که با انجام این بازیها تیرکمانداران ارتش اسکاتلند از آمادگی رزمی دور می شوند. در سالهای ۱۴۷۱ و ۱۴۹۱ به ترتیب شاه جیمز سوم و چهارم نیز قانون تحریم را تمدید کردند. اما گلف این بازی جالب به صورتهای مختلف در اسکاتلند و کشورهای اطرافش ادامه یافت ، تا زمانیکه در سال ۱۷۴۴ اولین قوانین رسمی این رشته در ادینبورگ (Edinburgh) نوشته شد و پس از آن هر گلف باز آماتوری هم میتوانست با تکیه بر آن قوانین به انجان ورز مورد علاقه اش بپردازد.
ـ اما آیا میتوان گفت که اسکاتلندیها مخترع گلف بوده اند؟
جواب این است: نمیتوان پاسخ کاملا" قطعی داد، چرا که شواهد مستدلی وجود دارد که نشان می دهد اسکاتلندیها خودشان از ورژنهای دیگری از این ورزش تاثیر گرفته اند. USGA اتحادیه گلف آمریکا در این زمینه می گوید: "در حالیکه بسیاری از اسکاتلندیها مدعی این مساله هستند که بازی گلف از کشور آنها به سراسر اروپا پخش شده شواهدی وجود دارد که نشان میدهد نخستین بار بازی توپ و چمن در فرانسه، آلمان و کشورهای لوکزامبورگ، هلندو بلژیک بازی میشده!" در آلمان در قرن ۱۴ معمولا" این ورزش اغلب روی یخ انجام می شد و شبیه همان گلف روی چمن با ضربه چوب مخصوص به توپ از نقطه A به نقطهB هدایت می شد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 15:57 :: نويسنده : پیام عب

در مسابقات حرفه ای به ماهیچه های داخلی بدن ورزشکاران آسیب وارد می شود و جالب است بدانید که بدون این صدمات عضلات آنها رشد کافی پیدا نکرده و قدرتمند نمی شود.
به عنوان مثال قهرمانان دوچرخه سواری روزانه درحدود ۵ تا ۷ ساعت با بالاترین میزان ضربان قلب تمرینات سخت دوچرخه سواری انجام می دهند.
بسیاری از محققین نگران هستند که این تمرینات سخت دوچرخه سواری ممکن است به ماهیچه های قلب آنها همانند دیگر ماهیچه های داخلی بدنشان آسیب برساند ولی تحقیقات اخیر دانشگاه فرایبورگ آلمان نشان می دهد که این تمرینات برای افرادی که دارای قلب سالم هستند هیچ خطری در پی نخواهد داشت.
محققین دریافته اند هنگامیکه عضلات داخلی بدن صدمه می بینند آنها آنزیم هایی را ترشح و به داخل جریان خون می ریزند. اما عضلات قلب به مانند دیگر عضلات داخلی بدن چنین عملی را انجام نمی دهد و مشخص است که در معرض خطر نمی باشند.
آزمایشاتی نظیر الکتروکاردیوگرافی و اکوکاردیوگرافی که از ورزشکاران پس از ورزش به عمل آمده نشان می دهد میزان آنزیم های مخصوص قلب آنها همچون کراتین و میوگلوبین، برخلاف سایر عضلات، نرمال و طبیعی می باشد.
نکته ای که باید هیمشه به آن توجه داشت اینست که قبل از آغاز تمرینات ورزشی سنگین یا تغییر قابل ملاحظه در میزان ورزشهای روزانه خود با دکتر مشورت کنید زیرا تمرینات ورزشی برای قلبهای سالم هیچ خطری به دنبال ندارد ولی درصورتیکه قلب بیمار باشد می توانند به طور ناگهانی موجب حمله های قلبی شوند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 15:51 :: نويسنده : پیام عب

بدن شما لازم است ورزیده، و سرعت تحرک بالایی داشته باشد. شما باید از لحاظ روحی نیز قوی باشد. توانایی تمرکز فکری و قدرت تصمیمگیری شما باید بالا باشد و از اراده و اعتماد به نفس زیادی برخوردار باشید. در این مقاله شما با حرکات کاراته ای ساده که در دفاع شخصی کاربرد دارند آشنا خواهید شد. پیشنهاد می شود تا اگر می خواهید این ورزش را جدی پیگیری کنید، چهار حرکت زیر را به طور مدام تمرین کنید و سعی کنید تا سرعت انجام حرکت را بالا برید.
● آگه اوکه
در این حرکت ساعد شخص دفاع کننده ، به سمت بالا حرکت می کند تا ضربه شخص حمله کننده را دفع کند توجه کنید که در این حرکت، سرعت عمل بسیار مهم است. تمرین این حرکت را به گونه ای انجام دهید تا سرعت حرکت خود را بالا ببرید. همچنین سعی کنید تا با تمرینات ویژه، همچنین کار با وزنه، قدرت ساعد خود را افزایش دهید تا هنگام دفع ضربه به ساعد آسیبی نرسد. این حرکت همچنین کمک می کند تا ضربه ای که با با سلاح یا چوب زده می شود دفع گردد
● گدان بارایی
این حرکت نیز مانند حرکت آگه اوکه است، اما جهت دست و سعد به سمت پایین است. تفاوت گدان بارایی با آگه اوکه در اینست که گدان بارایی از ضربات پایین بدن (مشت و لگد) دفع می کند و جهتش از بالا به پایین است. توجه کنید که مشت و مچ در این حرکت بیشتر درگیرند نسبت به ساعد، پس به علاوه تقویت سرعت، قدرت تحمل مچ و مشت نیز باید بالا روند. در انجام این حرکت، دقت کنید تا موقعیت قرار گرفتن بدنتان مانند تصویر باشد.
● سوتو اوکه
در این حرکت دفاع با قسمت بیرونی ساعد دست انجام می شود. این حرکت کمک می کند تا ضربات (لگد یا مشت) به داخل بدن یا صورت دفع شوند. به جهت حرکت دست در تصویر دقت کنید. در این حرکت نیز مشت، مچ و ساعد لازم است تا تقویت گردند. سرعت نیز در انجام این حرکت موثر است. برای تمرین سوتو اوکه می توانید، با انجام این حرکت به شیی محکم مانند کیسه بکس ضربه بزنید.
● اوچی اوکه
در این حرکت، دفاع با قسمت (لبه) داخلی ساعد انجام می گیرد. این حرکت نیز مانند سوتو اوکه از ضربات بالا تنه دفاع می کند. اوچی اوکه و سوتو اوکه برای زدن صربه نیز کاربرد دارند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 15:11 :: نويسنده : پیام عب

به نظر شما از ترکیب چهار ورزش : فوتبال ، راگبی، تکواندو و هاکی چه چیز حاصل می شود؟ استرالیایی ها از دهه 80 میلادی به این سو با ترکیب کردن این 4 رشته " Footbrawl " را ابداع کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هدف از این ورزش رساندن توپ و فرستادن آن به دروازه حریف است. اما هرگز فکر نکنید که این حرکت آسان است. بازیکنان در این رشته ورزشی لباس ورزش رزمی را به تن کرده و کلاه و هگو به تن می کنند. در این میان شخصی که باید توپ را به دروازه حریف برساند علاوه بر تحرک داشتن و پشت سرگذاشتن حریفان باید به مبارزه پرداخته و با وارد کردن ضربات دست و پا راه خود را باز کرده و به دروازه حریف برسند.

تاریخچه این رشته ورزشی به دهه 80 میلادی و به ایالت کوینزلند استرالیا برمی گردد ." گلن پارملی" به عنوان یک مربی رزمی در این ایالت از این ورزش ترکیبی که اختراع او بود برای افزایش توانایی هنرجویان خود بهره می برد. در ابتدا این افراد بدون هیچ گونه پوشش محافظی مبارزه می کردند و در ادامه به منظور حفاظت بیشتر از پوشش های حفاظتی استفاده شد.

این بازی بین دو تیم 5 نفره برگزار می شود و در طول بازی می توانید تا حریف خود را به زمین زده و یا به او لگد بزنید. البته باید بدانید که این ضربات بایستی به مانند ورزش تکواندو باشد و توپ را نیز می توان با دست و یا با پا به سمت دروازه پرتاب کرد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:4 :: نويسنده : پیام عب

بهترین فوتبالیست ۳ سال اخیر جهان از راه تبلیغ چیپس اقدام به درآمدزایی بیشتر کرده است.
به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مسی این روز‌ها در آگهی‌های تبلیغاتی حضور فراوانی دارد، محصولاتی نظیر نوشیدنی‌ها، مکمل‌های غذایی، تجهیزات ورزشی و غیره در مواردی است که ستاره بارسلونا برای شرکت‌هایشان تبلیغ کرده است.

البته باید گفت: ‌مسی برای درآمدزایی بیشتر نیز به این آگهی‌ها سوق پیدا کرده است.

به تازگی چهره مسی در کشور کلمبیا دیده شده است او در حالی که بستهٔ چیبس را در دست دارد این محصول را تبلیغ می‌کند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:36 :: نويسنده : پیام عب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از جدایی حسین فرکی و حضور او در تیم فوتبال فولاد خوزستان، مدیران باشگاه نفت تهران مذاکرات خود با علی دایی را آغاز کردند و این مربی به احتمال زیاد هدایت این تیم را برای فصل آینده خواهد پذیرفت.

به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، پس از اینکه حسین فرکی سرمربی فصل گذشته نفت به یکباره سر از تیم فولاد خوزستان درآورد و هدایت این تیم را به طور رسمی پذیرفت، مدیران باشگاه نفت تهران به نظر می‌رسد مذاکرات خود را با علی دایی آغاز کرده‌اند و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به احتمال زیاد هدایت این تیم را برای فصل آینده خواهد پذیرفت.

طبق اخبار رسیده علی دایی مذاکرات مقدماتی با مدیران باشگاه نفت را انجام داده و قرار است این مربی بعد از بررسی همه جوانب در صورت پذیرش خواسته‌های خود توسط مدیران و سیاست‌گذاران این تیم تهرانی رسما هدایت نفت تهران را در لیگ دوازدهم بپذیرد. هرچند این روزها اخباری هم از حضور این مربی در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال سوریه و حتی تراکتورسازی تبریز نیز به گوش می‌رسد.

همچنین رحیم ایرانیان سرپرست تیم فوتبال نفت تهران مذاکرات این باشگاه با علی دایی را رد نکرد. علی دایی فصل قبل سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری بود که با این تیم در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:11 :: نويسنده : پیام عب

سران باشگاه بارسلونا،یازده بازیکن را برای بازار نقل وانتقالات تابستانی زیر ذره بین گرفته اند ودرنظر دارند تا با انجام خریدهای لازم، به تقویت تیمشان برای فصل آینده بپردازند.آبی اناری ها به یک مدافع چپ، یک مدافع میانی و یک مهاجم تمام عیار نیاز دارند و در اینجا می توانید لیست یازده نفره تدارک دیده شده از سوی سران تیم کاتالان را ملاحظه کنید

مدافع چپ:

داوید آلابا (بایرن مونیخ):یک بازیکن 19 ساله که جوان ترین بازیکن این لیست است. دوسال پیش فان خال او را کشف وبه دنیای فوتبال معرفی کردوبه خاطر قدرت فیزیکی وفوتبال چندمحوری اش مشهورشده. او یک جواهر محض است

جوردی آلبا (والنسیا):محصول لاماسیا که درطول رقابتهای فصل جاری بیش از هرزمان دیگری خوش درخشیده. او به بازی درپست تدافعی عادت دارد واخیرا به ترکیب ثابت تیم ملی اسپانیا راه یافته

سیکیه را(گرانادا):این بازیکن برزیلی،ستاره تیم گراناداست. او رهبر خوبی برای خط دفاعی تیمش است ودرطول این فصل 7 گل به ثمررسانده.اواقتصادی ترین گزینه برای بارساست ولی شاید گزینه های دیگر،قابل اتکاتر باشند.

گرث بیل(تاتنهام):این ستاره ولزی بهترین بازیکن چپ دنیاست ورویای بزرگ بارسایی هاهم محسوب می شود.بیل درطول این فصل 13گل درتمامی تورنمنتها به ثمر رسانده و تعداد گلهای او به اندازه مجموع گلهای هر سه بازیکن قبلی روی هم است.اما برای جذب او باید پول خوبی پرداخت

بقیه در ادامه مطلب

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:10 :: نويسنده : پیام عب

رسانه های ترکیه از عقد قرارداد بین حامد لک و باشگاه مشهور بشیکتاش ترکیه خبر دادند.                                                                                                                                                                                                                                              به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، روزنامه های ترکیه ای از حضور این دروازه بان ایرانی برای فصل آینده به تیم بشیکتاش نوشته اند و از توافقات برای حضور او در لیگ ترکیه خبر می دهند. این روزنامه ها نوشته اند که لک در ترکیه به دانشگاه هم خواهد رفت و اینکه باشگاه بشیکتاش برای جذب او پولی به باشگاه صبای قم پرداخت نمی کند و او به عنوان بازیکن آزاد به بشیکتاش می آید.
رسانه های ترک ارزش این قرارداد را 1 میلیون یورو حدس زده اند. لک 21 ساله است. همچنین از وضعیت سربازی لک هم نوشته شده است که او کارت پایان خدمت دارد. ظاهرا مصطفی دنیزلی هم در این انتقال مورد مشورت قرار گرفته است. دروازه بان بشیکتاش در حال حاضر روشتو رچبر مشهور است که آینده اش با بشیکتاش مشخص نیست.
در فوتبال ایران تصور حضور بازیکنان مختلفی را در فوتبال اروپا داشتیم به غیر از حضور دروازه بان ایرانی در اروپا که علیرضا حقیقی با حضورش در روبین کازان این کار را انجام داد و اکنون او یکی از دروازه بانان این تیم روسی به حساب می آید اما این پایان کار حضور دروازه بانان ایرانی در اروپا نیست.

با حضور حقیقی در روسیه و اکنون لک در ترکیه کار مهدی رحمتی برای شماره یک ماندن تیم ملی ایران سخت تر می شود به خصوص که کی روش به بازیکنانی که در لیگ اروپایی تمرین کند نگاه ویژه ای دارد. رحمتی چند سال قبل پیشنهاد روزنبرگ نروژ را رد کرد و شاید اکنون بیشتر از همیشه از این تصمیم ناراحت باشد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:56 :: نويسنده : پیام عب

بنا بر اطلاعات دریافتی، فردوسی‌پور سال گذشته برای «نود»، دقیقه‌ای 60 هزار تومان دریافت می‌کرده که قرار بوده این مبلغ به دقیقه‌ای 100 هزار تومان در سال جاری افزایش پیدا کند که در این صورت، در طول یک سال مبلغی حدود یک میلیارد تومان عایدی او از این برنامه می‌شود.
 

به گزارش جام نیوز به نقل از روزنامه وطن امروز، بالاخره بعد از چند هفته حرف و حدیث هدایت شده و بازار گرمی مسبوق به سابقه درباره برنامه تلویزیونی نود، این برنامه همزمان با آغاز لیگ یازدهم، روی آنتن شبکه 3 رفت.
در طول سالیان اخیر، بارها این برنامه محل منازعه اهالی فوتبال با صدا و سیما شده اما سازمان همواره به‌طور قاطع پشت مجری و تهیه‌کننده این برنامه ایستاده است ‌طوری که از حاشیه امن ایجاد شده، مجری برنامه توانست به هرکسی و هر چیزی بتازد و پاسخگو هم نباشد.
این ولنگاری اما موجب اختلافاتی در خود سازمان صدا و‌سیما هم شد و برخی منتقدان معتقد بودند که تهیه‌کننده نود باید قدری هم پاسخگو باشد اما گوش شنوایی موجود نبود. اینگونه بود که فردوسی‌پور در برنامه زنده، مدیران شبکه را بارها و بارها یک بار برای دادن وقت بیشتر، بار دیگر برای فلان آیتم و... تهدید کرد؛ امری که در طول تاریخ سیما بی‌سابقه است.
شما تصور کنید مجری برنامه در تعارض با پخش شبکه 3، ناگهان روی آنتن، مدیر شبکه آقای پورمحمدی را خطاب قرار می‌دهد و از او می‌خواهد که درخواستش را حل کند! مدیران منتقد می‌گویند اگر این نوع اتفاقات که توسط فردوسی‌پور باب شده تبدیل به رویه در سازمان شود، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
در عین حال، همیشه این بحث مطرح بوده که تهیه‌کننده‌ای که سازمان امتیاز آنتن زنده را در اختیارش گذاشته و پول هنگفتی هم از سازمان دریافت می‌کند، آیا نباید پاسخگو هم باشد؟اصولا یک برنامه تلویزیونی تا چه میزان می‌تواند محل ایجاد نزاع میان اهالی فوتبال شود؟
برای مثال چندی پیش که گروه حوادث روزنامه وطن امروز گزارشی را درباره سارقان منزل فردوسی‌پور و میزان پول نقد، دلار، یورو و جواهرات به سرقت رفته وی منتشر کرد، در حالی که مستندات آن بر اساس اظهارات خود شاکی در دادسرا تهیه شده بود، این مجری جنجالی که کمتر حریمی برای ورزشکاران قائل است، در تماس‌های متعدد با روزنامه تلاش داشت به نوعی روند اطلاع‌رسانی وطن امروز تغییر کند! همه استدلال فردوسی‌پور این بود که اگر من اینقدر پول نقد در خانه‌ام داشته‌ام... «بابا! وضع ما اینقدرها هم خوب نیست».
این خود نشان می‌دهد که وقتی چنین حساسیتی درباره مطلب منتشره صفحه حوادث یک روزنامه وجود دارد بسیار بسیار بیشتر باید درباره یک برنامه تلویزیونی حساسیت وجود داشته باشد اما متاسفانه اینگونه نیست. یکی از بازیکنان لیگ برتر چندی‌ پیش ‌گفت: «فردوسی‌پور که بی‌محابا به قرارداد، سقف قرارداد و درآمد و همه چیز ما کار دارد، خودش به عنوان تهیه‌کننده چقدر از تلویزیون دریافت می‌کند؟»
این سخن بی راه هم نیست. بنا بر اطلاعات دریافتی، فردوسی‌پور سال گذشته برای نود، دقیقه‌ای 60 هزار تومان دریافت می‌کرده که قرار بوده این مبلغ به دقیقه‌ای 100 هزار تومان در سال جاری افزایش پیدا کند که در این صورت، در طول یک سال مبلغی حدود یک میلیارد تومان عایدی او از این برنامه می‌شود که در این صورت باید به او لقب مجری میلیاردی داد.
اما آیا مجری و تهیه‌کننده برنامه نود در ازای این پول هنگفت دریافتی از بیت‌المال، در برابر منتقدان پاسخگو خواهد بود یا به روش و منش خود ادامه می‌دهد و این برنامه را همچنان در رسانه ملی نگه می‌دارد؟
 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:22 :: نويسنده : پیام عب

مرحله نهایی لیگ برتر سپک تاکرا ایران بین تیم های کالسیمین زنجان و شهرداری اراک صبح امروز پنجشنبه در سالن فدراسیون هندبال برگزار و با قهرمانی کالسیمین زنجان به پایان رسید.                                                                                                     

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:17 :: نويسنده : پیام عب

 

مدیرعامل استقلال برای فصل بعد بازیکنانی همچون جلال حسینی، محمد قاضی و رضا نوروزی را مدنظر دارد.
 

به گزاش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، هنوز پایان فصل نرسیده، تیم ها در صدد تهیه فهرست نهایی خود برای بازی های فصل آینده هستند تا از قافله جذب بازیکنان مورد نظر خود عقب نمانند تیم استقلال نیز شرایط مشابهی دارد.
علی فتح الله زاده قصد دارد به مانند ابتدای فصل جاری بازیکنانی را جذب کند که بتوانند به استقلال و نتایج مورد نظر وی کمک کرده و بازیکنان مؤثر و کارآمدی برای تیم به حساب بیایند.
علاوه بر مطرح شدن نام بازیکنانی مثل جان واریو و سیدجلال حسینی که پیش از این نیز صحبت از انجام مذاکرات اولیه با آنها مطرح بود چند بازیکن دیگر نیز در فهرست قرار دارند که مورد نظر مسئولان و مجموعه استقلال هستند.
البته شایعه شده است که تیم فصل آینده استقلال را امیرقلعه نوعی می بندد، اما این وضعیت هنوز مشخص نیست و مدیر عامل تیم تصمیم قطعی در این خصوص اتخاذ نکرده است.
گفتنی است، در فهرست حاضر در باشگاه نام محمد ابراهیمی، محسن بنگر، فرشید طالبی، رودریگوتوزی و حتی رضانوروزی و محمدقاضی نیز حضور دارند، بازیکنانی که در فصل جاری عملکرد خوبی در باشگاههای خود داشتند و از طرفی مدیریت باشگاه استقلال برای جذب این بازیکنان کار سختی را پیش رو ندارد زیرا وی در جذب بازیکنان آماده و به اصطلاح ستاره ید طویلی دارد و شرایط را بسیار ایده آل پیش می برد تا نظر نفرات مورد نظر خود را جذب کند.
البته هنوز فصل نقل و انتقالات آغاز نشده اما قرار است به زودی اقدامات اولیه انجام شود.
 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

هافبک تیم فوتبال داماش گیلان گفت: «اگر در همین چند سال برای این دو باشگاه بازی کرده بودم الان ترانسفر شده بودم ولی جوانی کردم.»
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، به روزهای آخر فصل که می‌رسیم صحبت بازیکن‌‌ها بیشتر در خصوص فصل آینده است و پیشنهادهایی که در جیب دارند. میلاد زنیدپور که در فصل نقل و انتقالات هر سال جزو گزینه‌های سرخابی بوده اما در نهایت سر از باشگاه‌های دیگر درآورده این بار مدعی است با رفتن به یکی از این دو تیم به یکی از بازیکنان کی‌روش در جام جهانی برزیل تبدیل خواهد شد. هافبک داماش همه این‌ها را در مصاحبه با مجله تماشاگر گفته است.

 

* چرا هر فصل بحث حضور تو در پرسپولیس و استقلال است اما سر از جایی دیگری درمی‌آوری؟

- قسمت فوتبالی من این طوری بوده و افتخار می‌کنم آنقدر خوب بوده‌ام که از هر دو باشگاه پیشنهاد داشته‌ام.

 

* خودت هم دوست داری پیراهن این دو باشگاه را بپوشی؟

- دوست داشتم برای این دو باشگاه پرطرفدار‌ بازی کنم اما تا الان قسمت نشده.

 

* به نظر می‌رسد به ‌خاطر مسائل مالی قید سرخابی‌ها را زدی؟

- راستش بحث مالی چندان مهم نبود چون همان پولی که از باشگاه‌های دیگر گرفتم می‌توانستم از این دو باشگاه هم بگیرم.

 

* از اینکه پرسپولیس یا استقلال نرفتی پشیمان نیستی؟

- از اینکه به استیل‌آذین رفتم بیشتر از همه پشیمان هستم. زمانی که با هدایتی صحبت کردم فردایش پشیمان شدم ولی هدایتی نگذاشت. این فصل هم به ‌خاطر عابدینی به داماش رفتم اما حالا که فکر می‌کنم جوانی کردم که به استقلال یا پرسپولیس نرفتم و اگر در همین چند سال برای این دو باشگاه بازی کرده بودم الان ترانسفر شده بودم ولی جوانی کردم.

 

‌* حالا که متوجه شده‌ای جوانی کردی برای آینده‌ات چه برنامه‌ای داری؟

- مدیر برنامه‌هایم گفته از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارم اما ‌چون نمی‌خواهم بازارگرمی کنم فعلا سکوت می‌کنم تا در پایان فصل‌ ببینم چه تصمیمی برایم بهتر است.

 

* یعنی کارت با یکی از این دو باشگاه تمام شده؟

آن طوری که مدیر برنامه‌هایم گفته بله. ‌راستش من یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان ایران هستم اما می‌خواهم فصل بعد تمام ناکامی‌ها را جبران کنم. من مشکلات زیادی در این چند سال داشتم و انتخاب های خوبی نکردم ولی حالا می‌خواهم با حضور در پرسپولیس یا استقلال ترانسفر شوم و به یکی از یاران اصلی تیم ملی در جام جهانی تبدیل شوم. واقعا بحث غرور نیست که این حرف‌ها را می‌زنم فقط می‌خواهم بگویم این توانایی را دارم و می‌خواهم جبران گذشته کنم.

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:50 :: نويسنده : پیام عب

                                                             بدون شرح!                               نظریادتون نره!   

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

مصطفی دنیزلی پس از بازگشت به ایران جلسه ای با علی کریمی برگزار می کند تا کاپیتان تیمش را از تصمیم مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس در پایان فصل منصرف کند.                                                                                                                                            به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، در شرایطی که مصطفی دنیزلی در کنفرانس خبری بازی با الهلال و با وجود نمایش ضعیف و ناامید کننده کریمی، حمایت تمام قدی از کاپیتان تیمش داشت، مصاحبه جادوگر حسابی افکار سرمربی ترکیه ای را آشفته کرد.

مصطفی دنیزلی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل الهلال یک بار دیگر علی کریمی را لیدر و کاپیتان تیمش خواند تا رسانه ها از حل شدن اختلاف بین کاپیتان و سرمربی پرسپولیس مطمئن شوند. با این وجود اما حمایت جدی دنیزلی از عملکرد نه چندان درخشان کریمی در بازی با الهلال، با مصاحبه ای که از کاپیتان شماره 8 تیمش روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت همراه شد.

علی کریمی در یکی از بدترین روزهای فوتبالی اش از مقابل دوربین خبرنگاران فرار نکرد و ضمن تشکر از دنیزلی، خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: «چند بازی دیگر ما را تحمل کنند، پس از آن می روم تا رویانیان تیم رویایی اش را ببندد.»

خبر اعلام خداحافظی جادوگر خیلی زود به اتوبوس سرخپوشان رسید تا مصطفی دنیزلی از اظهارات کاپیتان تیمش شگفت زده شود. او خیلی زود از مترجم خود خواست همه حرف های جادوگر را برایش ترجمه کند.

افندی از تصمیم کریمی حسابی متعجب شد و به اطرافیانش گفت به علی کریمی برای ساختن تیم فصل آینده اش نیاز دارد. به همین خاطر سرمربی پرسپولیس پس از بازگشت از ترکیه جلسه ای با علی کریمی برگزار می کند تا او را از تصمیمش مبنی بر جدایی از پرسپولیس منصرف کند و احتمالا دلخوری های جادوگر از شرایط تیم را رفع کند.

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:48 :: نويسنده : پیام عب

این بازیکن اعتراض خود را به عدم حضور در بازی و همچنین بی احترامی مربیان تیم خود اعلام کرد که پیش از بازی اتفاق افتاد.                                                                                                                                                                                              به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیرآبادی اعتراض خود به عدم حضورش در کنفرانس خبری قبل از بازی با الریان را اعلام کرد و معتقد بود که بدلیل عدم ایجاد مشکل در تیم پیش از بازی به این مسئله اشاره ای نکرد و تحمل کرد تا پس از برد استقلال موضوع را مطرح کند.

امیرآبادی تمایل داشت به عنوان کاپیتان و نفر اول تیم در کنفرانس خبری همراه مظلومی باشد، اما کادر فنی بدلیل اینکه قصد نداشتند از این بازیکن استفاده کنند، با پژمان منتظری در کنفرانس خبری، حاضر شدند تا امیرآبادی از این اتفاق عصبانی شده و آنرا بی حرمتی و بی احترامی به خود تلقی کند.

گفتنی است:‌ «امیرآبادی خطاب به مظلومی اعلام کرد که اعضای تیم برای کاپیتان تیم ارزشی قائل نیستند و این موضوع باعث شده است که وی هیچ انگیزه ای برای تمرین کردن نداشته باشد،‌از طرفی وی به عدم حضور در ترکیب تیم نیز معترض بود و به این مسئله نیز اشاره کرد.»

از طرفی، پرویز مظلومی نیز تنها به عدم آمادکردن در تمرینات و بازی هایی که استقلال را همراهی کرده است اشاره کرد و از وی خواست تا تلاش خود را بیشتر کند زیرا در غیر این صورت امیرآبادی و هیچ بازیکن دیگری جایی در ترکیب استقلال ندارند.

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:10 :: نويسنده : پیام عب

هواداران تیم فوتبال استقلال در جریان دیدار با الریان قطر شعار خلیج فارس را سر دادند.

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، تیم های استقلال و الریان قطر در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۲۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته اند.

* هواداران استقلال شعار خلیج فارس ایران را در ورزشگاه آزادی سر دادند.

*وقتی علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه وارد ورزشگاه شد هواداران این تیم یکصدا وی را تشویق کردند. او با شال آبی وارد ورزشگاه شد.* میلاد میداودی از سوی هواداران این تیم تشویق شد.

* آرش برهانی به عنوان کاپیتان استقلال در میدان حضور دارد.

*هواداران استقلال به پیراهن قرمز الریان واکنش منفی نشان دادند.

* حضور رضا عنایتی در ورزشگاه که سابقه بازی در استقلال دارد و اکنون بازیکن صباست باعث شد از سوی هواداران با شعار" رضای آقای گل" تشویق شود.

*مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال وقتی وارد ورزشگاه شد با شعار " مهدی آرپی چی ۷" تشویق شد.

* در جایگاه ویژه رضا یزدانی خواننده پاپ، کامبیز دیرباز بازیگر، مهدی پاشازاده، حسین فرزامی، علی امیری، علی نظری جویباری، عبدالله ویسی، امیدوار رضایی، علیرضا منصوریان، بهروان و رضا رجبی حضور دارند.

* در دست هواداران استقلال علاوه بر پرچم آبی، پرچم ایران است.

* هنکه از سوی هواداران تشویق شد.

* نزدیک به ۴۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

این بازی تا دقیقه ۱۰ صفر - صفر در جریان است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:7 :: نويسنده : پیام عب

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، در بین دو نیمه بازی استقلال و الریان قطر وحید طالب لو که این روزها بازویش در گچ است، وارد ورزشگاه شد و مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت. هواداران این تیم به بهانه شایعه حضور طالب لو در پرسپولیس برای فصل بعدی از وی می خواستند به این تیم نرود. شمار دیگری از هواداران هم جویای حال او شدند. همچنین علی فتح الله زاده، منصوریان، فرزامی از جمله افرادی بودند که جویای حال طالب لو شدند.* بین نیمه برای هواداران آهنگی که رضا یزدانی برای تیم استقلال خوانده را پخش شد و یزدانی هم از هواداران می خواست هنگام پخش این آهنگ دست بزنند.

*از تیم استقلال جباری، شریفات و یرکوویچ در بین نیمه خود را گرم کردند.

* حمید عزیززاده مدافع آبی پوشان از روی سکوها بازی را تماشا می کند.

*صادق ورمزیار، امین منوچهری و سام درخشانی بازیگر سینما نیز به جمع کسانی که در جایگاه ویژه نشسته بودند اضافه شدند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:29 :: نويسنده : پیام عب

افکار نیوز- وبلاگ ترکیه آنلاین نوشت:از هفته گذشته و در برخی از سایت‌های اطلاع‌رسانی ترکیه یک تصویر تبلیغاتی از شرکت هواپیمایی اطلس جت ترکیه درج شده است که مصطفی دنیزلی ( سرمربی پیروزی ) را در حال تبلیغ این شرکت نشان می‌دهد.اطلس جت یکی از شرکت‌های هواپیمایی ترکیه است که در سال‌های اخیر با خريداري هواپیماهای ايرباس ۳۲۰ و به روز رساني ناوگان خود به یک شرکت هوایی مهم در ترکیه و اروپا تبدیل شده است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:23 :: نويسنده : پیام عب

روزنامه عربستانی شرق الاوسط در گزارشی پیروزی تیم الهلال برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران را به موجی تفسیر کرد که 73 هزار تماشاگران ایرانی را بلعید.

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه شرق الاوسط در مطلبی با اشاره به گل دقیقه 59 یوسف العربی که باعث پیروزی الهلال در ورزشگاه آزادی شد، نوشت: "این مسابقه که با حضور 73 هزار تماشاگر که برای حمایت از تیم ایرانی آمده بودند، برگزار شد، در نهایت با پیروزی ارزشمند تیم الهلال به پایان رسید."در ادامه این مطلب آمده است:" تیم عربستانی با پیروزی در زمین پرسپولیس امتیاز خود را به 9 رساند و صدرنشین گروه شد و پیروزی را پائین تر از خود با 8 امتیاز می‌بیند."

نویسنده در ادامه مطلب با اشاره به فرصت‌های بیشمار گلزنی الهلال که در این دیدار از دست رفت، تاکید کرد:" مهاجم مراکشی الهلال توانست در نهایت یکی از این فرصت‌ها را به گل برتری تیمش تبدیل کند تا در نهایت موج الهلالی 73 هزار تماشاگران ایران را بلعید."

در این مطلب، تصویری از تیم بازیکنان تیم فوتبال الهلال که پس از باز کردن دروازه پرسپولیس درحال سجده در زمین هستند، نیز منتشر شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان که عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، با برتری یک بر صفر تیم الهلال به پایان رسید.
 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:10 :: نويسنده : پیام عب

تیم فوتبال پرسپولیس به همان اندازه که شانس راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دارد، ممکن است از دور این مسابقات حذف شده و یا حتی صدرنشین گروهش شود.

به گزارش افکار نیوز به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که فصل ۲۰۱۲ مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را با دو پیروزی مقابل الشباب امارات و الغرافه قطر و یک تساوی برابر الهلال عربستان آغاز کرده بود، در دور برگشت از مرحله گروهی این مسابقات به تساوی برابر الغرافه قطر رضایت داده و مقابل الهلال عربستان نیز باخته است.پرسپولیس از این پنج بازی به هشت امتیاز رسیده و پایین‌تر از الهلال عربستان ۹ امتیازی رتبه دوم جدول گروه D مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را در اختیار دارد.

در این گروه سه تیم الهلال عربستان، پرسپولیس ایران و الغرافه قطر با درصدهایی متفاوت شانس راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را دارند و در دیدارهای پایانی گروه که روز سه شنبه ۱۵ می ۲۰۱۲ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱) برگزار می‌شود، برای راهیابی به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات رقابت خواهند کرد.

در روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ و در هفته ششم و پایانی از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم الهلال عربستان در ورزشگاه "فیصل بن فهد" شهر ریاض پذیرای الغرافه قطر است و پرسپولیس ایران در ورزشگاه "مکتوم بن رشید آل مکتوم" به دیدار الشباب امارات می‌رود که دیگر شانس راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را ندارد.

پرسپولیس هشت امتیازی برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تنها یک امتیاز از دیدار با الشباب می‌خواهد چرا که با این یک امتیاز بالاتر از تیم الغرافه جواز صعود به جمع تیم‌های برتر رقابت‌ها را کسب می‌کند. از آنجائیکه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عملکرد تیم‌ها در دیدارهای رودررو را لحاظ می‌کنند، تیم پرسپولیس از این حیث شرایط بهتری نسبت به حریف قطری دارد و می‌تواند بالاتر از این تیم به مرحله بعدی مسابقات راه یابد.

دیدارهای الشباب امارات - پرسپولیس ایران و الهلال عربستان - الغرافه قطر بصورت همزمان برگزار می‌شود. شاید در ذهن علاقمندان به فوتبال این شائبه به وجود آید که تیم الهلال عربستان در مصاف با الغرافه قطر با تمام توانایی خود حضور پیدا نمی‌کند تا زردپوشان الغرافه جواز حضور در جمع تیم‌های برتر مسابقات را بدست آورند اما زمانی که متوجه می‌شویم تیم الهلال در صورت ایستادن بر سکوی دوم جدول گروه D باید در مرحله دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در خانه حریف دیرینه خود الاتحاد عربستان به میدان برود و اینکه سرمربی آبی پوشان عربستان بارها و بارها تاکید کرده است که تیمش تنها صدر جدول گروه D را نشانه رفته است، شائبه تبانی الغرافه و الهلال باطل می‌شود، چرا که الهلال در صورت شکست مقابل الغرافه به علت باخت در دیدار رودررو فرصت صدرنشینی را از دست خواهد داد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:1 :: نويسنده : پیام عب

در حالی که تیم فوتبال استقلال خود را برای برگزاری دیدار حساس برابر الریان قطر آماده می کرد، درگیری کاپیتان آبی پوشان با پرویز مظلومی تمرین این تیم را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش قدس آنلاین، پرویز مظلومی روز سه شنبه در شرایطی به نشست خبری قبل از دیدار تیمش با الریان رفت که این بار پژمان منتظری را به عنوان نماینده بازیکنان به این نشست برده بود. این در حالی بود که در نشست های قبلی کاپیتان این تیم یعنی مهدی امیرآبادی حضور داشت.
وقتی مظلومی از نشست خبری برگشت در پایان تمرین عصر سه شنبه مهدی امیرآبادی به وی اعتراض کرد که چرا بدون هماهنگی با او فرد دیگری را به نشست خبری برده است. او با صدای بلند فریاد می زد و حرف های دیگری هم زد که قابل انتشار نیست. با این حال استقلالی ها با توجه به در پیش بودن بازی حساس برابر الریان ترجیح دادند این موضوع مسکوت بماند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:19 :: نويسنده : پیام عب

به گزارش رويش نيوز، يك شكست پرگل ديگر براى سرخپوشان پرسپوليس در عرض ۵ روز دو شكست پرگل ۴ بر ۲ و ۴ بر يك را در مقابل تيمهاى سايپا و تراكتورسازى متحمل شد تا هواداران پرتعداد اين تيم روزهاى پرالتهابى را پشت سربگذارند.

بی شک حاشیه های دو هفته اخیر پرسپوليس نقش زیادی در نتایج این تیم پرطرفدار داشت . بعد از بازی پرسپوليس با الغرافه على كريمى رسما به چندتا از همبازيانش اعتراض كرد و در عين حال، غير رسمى و غيرمستقيم از كار «كادر فنى» پرسپوليس و شخص دنيزلى نيز ايراد گرفت! و ناخواسته خود را در مقابل همبازیانش قرار داد و روحیه هم تیمی هایش را تضعیف کرد .

در واقع علی کریمی این روزها، ولو ناخواسته، همان بلایی را بر سر دنیزلی دارد می اورد که پیشتر مجتبی جباری بر مظلومی آورد: اقتدارزدایی از مربی و بی اعتبار کردن او نزد تماشاگران و سایر بازیکنان.

جادوگر متعصب سرخپوشان فراموش نکند که همین بازیکنان با مربیگری دوستش استیلی چگونه بازی می کردند و در دربی ها همیشه سر افکنده بودند ..پرسپوليس دنیزلی زیبا بازی می کند این موضوع را همه کارشناسان قبول دارند و همین امر موجب آشتی دوباره تماشاگران قرمز دوست است که رکورد تماشاگران آسیا را شکستند ، جالب این که پرسپوليس تنها تیم ایرانی صدرنشین آسیایی ست و در صورت برتری خانگی مقابل الهلال صدر نشین می شود و بازی آخر این تیم نمایشی می شود ...

بر فرض که کریمی در انجام این کار موفق شود. واقعاً این کار او به چه کار پرسولیس می آید؟

پس از اینکه استیلی از پرسپولیس رفت و دنیزلی مربی این تیم شد، قرمزپوشان با عملکرد خوبشان در لیگ قهرمانان اسیا، از بحران برون جستند و سکوهای خالی شان را در ورزگاه آزادی، دوباره مملو از تماشاگر دیدند.

اما درست در شرایطی که کار پرسپولیس رو به سامان یافتن بود، علی کریمی با اقتدار دنیزلی در مقام سرمربی تیم مشکل پیدا کرد و در برابر پیرمرد ترک ایستاد و اقتدار او را به چالش کشید... 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:33 :: نويسنده : پیام عب

                                       به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در تبریز شایعه شده است امیر قلعه نویی بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس برای تمدید قرارداد با تراکتورسازی خواهان مبلغی بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان شده است ظاهرا این شایعه به شدت فوتبال تبریز را تحت الشعاع قرار داده است.
با این حال مدیرعامل تراکتورسازی به شدت این شایعه را تکذیب کرده ولی ظاهرا موضوع واقعیت دارد و یکی از شروط این مربی برای هیئت مدیره همین مبلغ بالای قرارداد اوست. گویا فصل قبل نیز او قراردادی بالغ بر یک میلیارد تومان دریافت کرد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

                                              به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، کاظم اولیایی، مدیر کهنه کار استقلال که دو دهه ای می شود به دلیل سیاست های ریاضت اقتصادی اش چندان محبوب بازیکنان نیست بعد از جلسه اش با رسولی نژاد، در وزارت ورزش خود را آماده می کند تا روی صندلی ریاست باشگاه استقلال بنشیند. صندلی ای که 15 سال قبل علی فتح الله زاده از او گرفت و از آن سال به بعد تنها برای یک دوره گذار کوتاه این کرسی به اولیایی رسید. آخرین حضور ورزشی اولیایی انتقال تیم ریشه دار پاس از تهران به همدان بود. تیمی که حالا در دسته اول دست و پا می زند و راهی برای بازگشت به لیگ نیافته است. نزدیکان به اولیایی می گویند مدیر احتمالی فصل بعد آبی ها، تقریبا برنامه هایش را هم برای اداره تیم اعلام کرده. وعده استخدام یک مربی سرشناس ترک تبار که تقریبا بارها نامش برای حضور در ایران مطرح شده اما پیشنهاد 4.5 میلیون دلاری 3 سال قبلش برای تیم ملی همه را شوکه کرد، در فهرست لیست فصل بعد اولیایی است. می گویند او قرار است فاتح تریم را به جای مظلومی بیاورد تا در مقابل پرسپولیس که دنیزلی را روی نیمکت دارد، کم نیاورده باشند.

دستیاران این مربی هم قرار است علیرضا منصوریان و خورشیدی باشند. منصوریان که در پاس هم با اولیایی کار کرد و زحمت سقوط پاس به دسته اول را کشید. منصوریان که محبوبیتی فراوان روی سکوها دارد و با آمدنش به تیم دیگر دغدغه این فصل را هم کادرفنی جدید نخواهد داشت چون لیدرهای طرفدار قلعه نویی هرچقدر هم تعدادشان زیاد باشد، نیمی از نفوذ و محبوبیت داش علی منصوریان را در سکوهای اثرگذار ورزشگاه ندارند! با این وجود باید دید آیا منصوریان حاضر می شود برای دستیاری تریم، از تیم ملی امید دل بکند. او اگر این بار از تیم ملی دور شود دیگر کی روش تحت هیچ شرایطی اجازه بازگشت به تیم را برایش قائل نمی شود.

این ها گزینه هایی هستند که اولیایی برای آوردن به استقلال در نظر دارد اما با آمدن او حنیف اولین نفری است که رفتنی می شود. این دو از زمان حضور در پاس همدان دعوایی بزرگ داشته اند. غیر از آنها هم با حضور این کادر، پرونده حضور دوباره مجیدی در تیم بسته می شود چون مجیدی و منصوریان تقریبا سال هاست که خط قرمز یکدیگر هستند. حتی سه سال قبل همزمان با حضور منصوریان در کادرفنی تیم ملی فرهاد مجیدی قید حضور در تیم ملی را در اوج آمادگی زد.

این اتفاقات درحالی می افتد که بسیاری از بازیکنان استقلال هنوز شوک زده از این هستند که چرا مجموعه موفق این فصل شان قرار است دچار این چنین دگرگونی شود.

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:39 :: نويسنده : پیام عب

خوش آمد بهار
گل از شاخه تابید خورشید وار
چو آغوش نوروز پیروز بخت
گشوده رخ و بازوان درخت
گل افشانی ارغوان
نوید امید است در باغ جان 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:31 :: نويسنده : پیام عب

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا در حالي به حضور چهار ساله خود در اين تيم پايان مي‌دهد که طي اين مدت 13 جام کسب کرد و آبي و اناري‌پوشان با هدايت اين مربي به عنوان بهترين تيم جهان لقب گرفتند.
به گزارش جوان امروز به نقل از مهر، "جوزپ گوارديولا" بي ترديد به تيمي فراخوانده شد که پتانسيل بهترين شدن در جهان را داشت و چه بسا اگر اين تيم در اختيار "سرآلکس فرگوسن" قرار مي گرفت هم همين موفقيت ها را کسب مي کرد. در اينکه گوارديولا مربي خوش اقبالي است ترديدي نيست اما به قول "اُرد" بزرگ "هماي بخت بر شانه ات نخواهد نشست مگر آنکه شانه اي به گستره و پهناي کوهستان داشته باشي."
طرفدار گوارديولا باشيد و يا نه، بارسلونا را دوست داشته باشيد يا خير، و اصولا فوتبالي باشيد يا نباشيد، نمي توانيد از بزرگ‌منشي اين مربي جوان و جنتلمن‌مآب بودنش بسادگي بگذريد. گوارديولا در روزي که به قول طرفداران بارسلونا مقابل اتوبوس پارک شده چلسي در هجده قدم شکست خورد، قبل از هر چيز به حريف خود به خاطر صعود به فينال تبريک گفت. بارسلونا در آن بازي مي‌توانست با پنالتي مسي به فينال راه پيدا کند اما اين بازيکن آرژانتيني توپ را به تير دروازه کوبيد. پپ بشدت از مسي و هم تيمي هايش دفاع کرد و به نوعي باخت را به گردن گرفت.
آنچه در اين بين خيلي جالب است اينکه گوارديولا بخت و اقبال را پيش نمي کشد و از خود مايه مي گذارد آنجا که مي گويد:"ما همه راه ها را امتحان کرديم اما راه بسته بود." 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:7 :: نويسنده : پیام عب

مجله اقتصادی فوربس بار دیگر باشگاه منچستر یونایتد را به عنوان ثروتمندترین باشگاه فوتبال جهان معرفی کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، براساس گزارش مجله فوربس باشگاه منچستر یونایند با ارزشی معادل 2.24 میلیارد دلار در صدر ثروتمندترین باشگاههای فوتبال جهان جای گرفته است. ارزش فعلی باشگاه منچستریونایتد نسبت به گزارش قبلی مجله فوربس 20 درصد رشد را نشان می دهد.

همچنین دو باشگاه اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا نیز به ترتیب با 1.87 و 1.30 میلیارد دلار در رده های دوم و سوم ثروتمندترین باشگاههای فوتبال جهان قرار گرفتند. در این میزان ثروت باشگاه بارسلونا حدود 34 درصد افزایش نشان می دهد.

فوربس ارزش باشگاههای فوتبال جهان را براساس مدارک مالی این باشگاهها و همچنین مصاحبه با موسسات و بانکهای فعال در حوزه ورزش برآورد کرده است.

در زیر فهرست ثروتمندترین باشگاههای فوتبال جهان آمده است:

1-منچستر یونایتد، 2.235 میلیارد دلار 2-رئال مادرید، 1.877 میلیارد دلار 3-بارسلونا، 1.307 میلیارد دلار 4-آرسنال، 1.292 میلیارد دلار 5-بایرن مونیخ، 1.235 میلیارد دلار 6-آث میلان، 989 میلیون دلار 7-چلسی، 761 میلیون دلار 8-لیورپول، 619 میلیون دلار 9-یوونتوس، 591 میلیون دلار 10- شالکه، 587 میلیون دلار 11- تاتنهام، 564 میلیون دلار 12- اینترمیلان، 490 میلیون دلار 13- منچسترسیتی، 443 میلیون دلار 14- بورسیا دورتمند، 394 میلیون دلار 15- لیون، 385 میلیون دلار 16- هامبورگ، 355 میلیون دلار 17- آث رم، 354 میلیون دلار 18- مارسی، 349 میلیون دلار 19- والنسیا، 288 میلیون دلار 20- ناپولی، 283 میلیون دلار 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:6 :: نويسنده : پیام عب

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد مسایل فنی من اجازه دخالت به هیچ‌کس نمی‌دهم.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، مصطفی دنیزلی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی در لیگ داخلی و آسیا دو هدف جداگانه دارد، ما در لیگ ایران شانسی نداریم تا برای قهرمانی بجنگیم به همین دلیل تمام هدف خود را برای موفقیت در آسیا معطوف کردیم.

وی در پاسخ به سوالی که نظر شما در مورد ایمون زاید چیست، گفت: ایشان بازیکن با استعدادی است و همیشه در جاهایی که باید باشد حضور دارد و خوب به توپ ضربه می‌زند. نظر من فقط همین است.

دنیزلی در پاسخ به سوالی که چرا برخی بازیکنان خارجی پس از اینکه از پرسپولیس می‌روند با این تیم دچار مشکل می‌شوند نیز یادآور شد: شاید منظور شما صحبت‌هایی در مورد آرفی و مشکلات او با پرسپولیس باشد اما در این مقوله من دخالتی نمی‌کنم، چون به من ربطی ندارد.

وی درباره بازی مقابل تراکتور‌سازی نیز گفت: همیشه نشان داده‌ایم در بازی‌های مهم راضی‌کننده بودیم قطعا مقابل تراکتور بازی خوبی را انجام خواهیم داد تا به نتیجه دلخواه برسیم.

سرمربی پرسپولیس همچنین در مورد بی‌انگیزگی بازیکنان در لیگ نیز گفت: روندی که طی می‌‌شود هدف ما بیشتر برای موفقیت در آسیاست این موضوع طبیعی است اما سعی می‌کنیم وضعیت بهتر شود. امیدوارم چند پله در لیگ برتر بالا بیاییم ولی برای ما فرقی ندارد که اکنون اینجای جدول باشیم یا بالاتر بیاییم هدف ما لیگ قهرمانان آسیاست.

سرمربی پرسپولیس درباره فصل آینده نیز گفت: من به هواداران قول می‌دهم نگران نباشند. سعی خواهیم کرد تیمی خوب و منسجم را ببندیم.

دنیزلی در پاسخ منتقدان خود که برخی از پیشکسوتان هم هستند یادآور شد: من سعی می‌کنم همیشه تفکرات خودم را پیاده کنم. البته آنها نیز نظر خاص خودشان را دارند که برایشان محترم است. بعد از هر بازی حرف‌ها زیاد است اما در حوزه اختیارات من کسی نمی‌تواند حرفی بزند. من هم در مورد حوزه اختیارات آنها نمی‌توانم حرفی بزنم. حرف‌ها زیاد است از سوی افرادی که مسئول هستند یا خیر. هر کس باید سرش به کار خودش باشد من اجازه دخالت به هیچ کس را نمی‌دهم.

وی درباره مشکلش با کریمی نیز گفت: من با علی مشکلی ندارم، اگر یک ماجرا یک جایی شروع می‌شود باید یک جا هم تمام شود اما بین ما مسئله‌ای نبوده و همه شایعات است. من هنوز هم لیستی به باشگاه ندادم و بعد از پایان لیگ همه چیز را مشخص می‌کنم.

گمانه‌زنی‌هایی که انجام می‌شود به هیچ عنوان درست نیست و نباید به این حرفها گوش کرد. شاید برخی‌ها به فکر خراب کردن جمع هستند.

وی در پایان درباره قهرمان لیگ برتر نیز گفت: فعلا شرایط به نفع سپاهان است و شاید همه چیز به هفته آخر موکول شود، فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و باید تادقیقه آخر منتظر همه انتظارات باشیم. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:5 :: نويسنده : پیام عب

سی و دومین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شکست سنگین تیم پرسپولیس مقابل تراکتورسازی به اتمام رسید تا سرخپوشان خطر سقوط به لیگ دسته اول را بشدت احساس کنند.

به گزارش انتخاب، سی و دومین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 امروز پنجشنبه با دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس آغاز شد. این بازی که در حضور خیل هواداران و تماشاگران تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد در پایان به برتری 4 بر یک شاگردان امیر قلعه نویی انجامید.

تراکتورسازی این بازی را با میل تهاجمی بالا آغاز کرد اما این تیم پرسپولیس بود که در دقیقه هشت نخستین فرصت گلزنی را خلق کرد. در این زمان از بازی غلامرضا رضایی با پاسی دقیق "ایمون زاید" را با سنگربان تراکتورسازی تک به تک کرد اما مهاجم لیبیایی توفیقی در گشودن دروازه تراکتورسازان نداشت.

دو دقیقه پس از آنکه ایمون زاید در دقیقه 19 با ضربه‌ای سر دروازه تراکتورسازی را بشدت تهدید کرد تیم پرسپولیس به یک ضربه پنالتی رسید که هادی نوروزی آن را با بی دقتی به بیرون زد.

تراکتورسازی در ادامه ابتکار عمل را در دست گرفت و تا پایان نیمه اول بارها روی دروازه پرسپولیس خطرساز شد اما از این شانس‌ها راه به جایی نبرد تا اینکه بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در نیمه دوم این تیم تراکتورسازی بود که طوفان به راه انداخت و تا دقیقه 65 کار تیم دنیزلی را یکسره کرد. ابتدا در دقیقه 50 "فلاویو لوپز" با شوتی سرکش از فاصله‌ای دور دروازه تیم پرسپولیس را باز کرد و آغازگر جشنواره گل تیم تراکتورسازی شد.

تنها هفت دقیقه پس از به ثمر رسیدن این گل فرزاد حاتمی گل دوم تراکتورسازی را به ثمر رساند. پس از آنکه شوت سرکش فلاویو لوپز را میثاق معمارزاده ناقص دفع کرد، توپ برگشتی را حاتمی با همکاری محمد نصرتی به تور دروازه پرسپولیس چسباند.

تراکتورسازان که خط دفاع تیم پرسپولیس را متزلزل‌تر از همیشه می‌دیدند در دقیقه 63 به گل سوم رسیدند. لوپز زننده گل اول تیم تراکتورسازی روی پاس محمد ابراهیمی به راحتی از سد مدافعان سرگردان پرسپولیس گذشت و به راحتی دروازه معمارزاده را باز کرد.

در دقیقه 65 بازی تراکتورسازی به گل چهارم رسید تا کار سرخپوشان تهرانی یکسره شود. ابراهیمی که از بهترین‌های تراکتورسازی بود با شوتی محکم از پشت محوطه جریمه معمارزاده را برای چهارمین بار تسلیم کرد.

تراکتورسازان که پرسپولیس را ضعیف‌تر از همیشه می‌دیدند در ادامه روی به اداره بازی آوردند و حفظ نتیجه. در این بین تیم پرسپولیس در دقیقه 78 توسط رضا نورمحمدی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا سرخپوشان در سنگین ترین شکست فصل خود حداقل به یک گل برسند.

قضاوت دیدار تراکتورسازی تبریز - پرسپولیس برعهده علیرضا فغانی بود. فغانی در این بازی به احسان حاج صفی از تیم تراکتورسازی و مهدی مهدوی کیا، امیرحسین فشنگچی و ایمون زاید از تیم پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

تراکتورسازی با این پیروزی 62 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد و تیم پرسپولیس نیز با 37 امتیاز و تفاضل گل 5- در رده دوازدهم جدول باقی ماند. با این نتیجه و احتساب کسر دو امتیاز از شاگردان دنیزلی، این تیم در خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار دارد.
 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:4 :: نويسنده : پیام عب

نکته جالب توجه در نیمه نهایی های چمپیونزلیگ این فصل این بود که 5 برنده آخر توپ طلایی اروپا با اشتباه در ضربات پنالتی خود، سرنوشت متفاوتی برای فینال این رقابت ها رقم زدند.


اگرچه کاکا مدتهاست از جمع ستاره های طراز اول فوتبال جهان فاصله گرفته و نمایش او در مادرید به هیچ وجه با میلان سال 2007 آنچلوتی که تنها به لطف هنرنمایی های او قهرمان چمپیونز شده بود، شبیه نیستند. اما آمار حاصل شده در دو نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاکی از افول ستاره ها در ضیافت پنالتی و خیانت بزرگ آنها به تیمهایشان است.
هر اندازه آنها از نظر تکنیک و سرعت و کیفیت بازی همچنان حرف اول را در تیم های خود می زنند، از نظر توانایی در نواختن حساس ترین پنالتی های فصل، ناکامی بزرگی را تجربه کردند. مسی در بازی نیمه نهایی برگشت مقابل چلسی درحالیکه می توانست گل صعود بارسا به فینال را به ثمر رساند، با اشتباه در ضربه پنالتی خود، این فرصت را از کاتالونیایی ها گرفت. اگرچه او با اختلاف فراوان نسبت به دیگر رقبا، همچنان آقای گل این رقابتهاست.
کریس رونالدو البته در اشتباهی که مقابل بایرن انجام داد، یک توجیه نصفه و نیمه دارد. او قبل از اینکه بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، 2 گل به بایرن زده بود که یکی از آنها اتفاقا از روی نقطه پنالتی درجریان بازی بود. کاکا حتی این رکورد را هم درکارنامه خود نداشت و در شبی که کهکشانی ها از ده سال قبل منتظر آن بودند، به راحتی از سوی نویر هیپنوتیزم شد. اگرچه ملاک قضاوت در مورد بازیکنان ضربات پنالتی نیست بلکه شجاعت و فانتزی آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.
مسی، رونالدو و کاکا طی سالهای اخیر همه این فاکتورها را در اختیارداشته اند. فاصله آنها با خوشبختی تمام و کامل تنها 11 متر بود. اما این رویا محقق نشد. کریس رونالدو این فصل 25 گل از روی نقطه پنالتی زده ولی مهم ترین پنالتی فصل خود را، درست در لحظه ای که هیچکس انتظار نداشت، اشتباه کرد. او یک فصل استثنایی داشته که 51 گل در 56 بازی و 25 ضربه پنالتی هیچ جای بحثی در مورد آن باقی نمی گذارند. اما شاید همین ضربه سالیان سال به عنوان کابوسی ابدی برای او باقی بماند. چرا که رونالدو با وجود 2 گلی که به بایرن زد، نماد شکست کهکشانی ها در برنابئو به شمار می رفت.
اگرچه علاوه بر او کاکا و حتی سرخیو راموس که در واقع عامل اصلی قهرمانی بایرن بود هم در نواختن ضربه های پنالتی خود اشتباه کردند. برای مسی هم شرایط تقریبا مشابه است. 24 ساعت قبل از اشتباه کریس، یک خدای دیگر فوتبال دنیا یک پنالتی کلیدی در نوکمپ از دست داده بود.
بعد از این اشتباه خیلی ها به جای اینکه به 63 گل زده او در این فصل نگاه کنند، از مهاجم آرژانتینی به عنوان مسوول اصلی پایان یک عصر طلایی درفوتبال کاتالونیا نام می بردند. بعید است فتح جام حذفی هم بتواند به این فصل بارسا معنای خاصی ببخشد.
چه بسا که حتی این احتمال وجود دارد کاتالونیایی ها برابر بیلبائو هم غافلگیر شوند و فصل را بدون کسب جام به پایان رسانند. رونالدو در فینال مسکو، وقتی پیراهن یونایتد را بر تن داشت، یک پنالتی دیگر مقابل چلسی از دست داده بود. اما آن روز دستهای فن درسار معجزه کرده و جام به شیاطین و توپ طلایی هم به رونالدو رسید. ولی چهارشنبه شب کاسیاس به تنهایی برای صعود رئال کافی نبود.
رونالدو یک شانس دیگر دریورو 2012 دراختیار دارد ولی بخت او برای تصاحب توپ طلایی تقریبا کمرنگ شده است. حتی حرف های مورینیو مبنی بر اینکه تنها بازیکنانی که شجاعت پنالتی زدن دارند، در زدن آنها مرتکب اشتباه می شوند، هم نمی توانند حس تلخ کنونی مسی و رونالدو را تسکین بخشد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

جواد حسینی: زمانی که بازیکنان استقلال برای حرکت به سمت ورزشگاه بوشهر از هتل محل اقامت خود بیرون آمدند؛پیش از سوار شدن به اتوبوس برخی بازیکنان این تیم پیامکی خبری دریافت کردند؛پیامکی که حاوی متنی کوتاه اما بحث برانگیز بود؛'مذاکره رسمی احمد رسولی نژاد و کاظم اولیایی برای قبول مسوولیت مدیرعاملی استقلال!'


این پیامک جنجالی در کمتر از چند دقیقه بین تمام بازیکنان استقلال پخش شد،پرویز مظلومی که از هیچ چیز مطلع نبود، با اشاره بهتاش فریبا در جریان ماجرا قرار گرفت، از چهره تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال پیدا بود که کسی در حالت طبیعی به سر نمی برد،برخلاف فضای دوستانه زمان صرف ناهار در هتل، چهره هیچ یک از کاروان استقلالی ها آرام نبود؛اتوبوس بازیکنان استقلال که وارد ورزشگاه شد،منصور پورحیدری با صدای بلند به همه تذکر داد تا سریع به رختکن بروند.
پرویز مظلومی که کاملا تمرکز خود را از دست داده بود،با بهتاش فریبا و منصورپورحیدری مشغول صحبت در گوشه ای از رختکن بودند، مدد جباریکه وسائل استقلالی ها را به رختکن آورد در ورودی بسته شد تا کادر فنی مسائل فنی را به بازیکنان گوشزد کند و تاکتیک استقلال برای این بازی مشخص شود.
زمزمه های پنهانی بازیکنان مظلومی را کلافه کرده بود،به همین علت سرمربی استقلال از بازیکنان خواست چند دقیقه ای همه چیز را فراموش کنند، اما بازیکنان نتوانستند خود را کنترل کنند،حنیف عمراه زاده که از شنیدن این خبر به شدت شوکه شده بود، به دلیل اختلافات گذشته با کاظم اولیایی لب به اعتراض باز می کند، مظلومی و پورحیدری به بازیکنان توصیه می کنند این مساله را فراموش کنند تا بازی مهم و حساس شاهین بوشهر سپری شود اما تلاش برای خاموش کردن نارضایتی بازیکنان بی فایده است.
مظلومی شروع به تقسیم وظایف بازیکنان می کند تا آنها تکلیف خود را در بازی برابر شاهین بدانند اما زمزمه های بازیکنان ادامه دارد، برخی بازیکنان به نفر کناری خود می گویند:«مجیدی می دانست داستان از چه قرار است که رفت!» و در جواب می شنود:« من که فقط سه بازی دیگر استقلالی هستم بعد خداحافظ شما!» 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...

عادل فردوسی پور در برنامه این هفته نود در حالی که با رویانیان گفت و گو می کرد، اظهار داشت: آقای رویانیان، حالا که داریم با هم حرف می زنیم سئوالات دوستان پشت صحنه ما را هم جواب دهید و بگویید سرنوشت بنزین چه می شود؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی "انتخاب"؛ رویانیان در پاسخ به این سئوال در حالی که می خندید پاسخ داد: ای بابا این چه سئوالی است می پرسید، اما باید بگویم سهمیه بنزین اردیبهشت را که به حساب مردم ریختیم!

اما فردوسی پور در مورد نرخ آتی بنزین پرسید که رویانیان با تکذیب قیمت 1500 تومانی بنزین گفت: قیمت بنزین قطعاً بالا می رود اما هنوز مشخص نیست که چقدر قیمت بالا می رود.

رویانیان در بخش دیگری از سخنانش خطاب به فردوسی پور که او را "سردار" خطاب کرد، گفت: شما سر ما را می خواهی ببری! البته خودت نمی توانی و باید کس دیگری را برای این کار تعیین کنی! 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:44 :: نويسنده : پیام عب

تیم فوتبال بارسلونا با توقف برابر چلسی از راهیابی به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس دیدار برگشت تیم‌های بارسلونا و چلسی سه‌شنبه شب در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد و با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

بوسکتس در دقیقه 35 و اینیستا در دقیقه 43 گل‌های بارسلونا را به ثمر رساندند و رامیرس در دقیقه 1+45 و تورس در دقیقه 1+90 برای چلسی گلزنی کردند. با این نتیجه و با توجه به برتری یک بر صفر چلسی در بازی رفت، این تیم انگلیسی در مجموع 3 بر 2 پیروز و راهی دیدار فینال شد.

لیونل مسی در دقیقه 49 یک ضربه پنالتی را از دست داد و توپ را به تیر دروازه چلسی کوبید.

در این بازی جان تری در دقیقه 37 با کارت قرمز داور مواجه شد تا چلسی 10 نفره به کار ادامه دهد.

در سال 2009 بارسلونا در همین مرحله چلسی را شکست داده و به فینال رسیده بود اما شاگردان دی‌ماتئو از بارسا انتقام گرفتند تا مردان گواردیولا پس از لالیگا که شانس بسیار کمی برای قهرمانی دارند، لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست بدهند.

چلسی البته تاوان سنگینی برای صعود به فینال پرداخت و علاوه بر تری که کارت قرمز گرفت و فینال را از دست داد میرلیس و رامیرس با دریافت کارت زرد از حضور در دیدار نهایی محروم شدند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان امشب (چهارشنبه) رئال مادرید میزبان بایرن‌مونیخ خواهد بود تا دیگر تیم فینالیست مشخص شود. رئال در بازی رفت 2 بر یک شکست خورده بود. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:44 :: نويسنده : پیام عب

رییس فدراسیون فوتبال می گوید در یک مجموعه مدیریتی نمی توان همه را راضی نگه داشت.

به گزارش انتخاب به نقل ازخبرآنلاین، علی کفاشیان با اشاره به وضعیت تیم ملی می گوید:«خدا را شکر همه چیز خوب است.ما تمام تلاش خود را می کنیم که کروش هر مسابقه ای را که در نظر می گیرد برگزار کنیم.سعی کردیم بهترین اردوها را داشته باشیم تا تیم هیچ مشکلی برای صعود به جام جهانی نداشته باشد.»

رییس فدراسیون فوتبال این را گفت و در پاسخ به این سوال که فدراسیون تحت اختیارش استقلال کافی دارد یا نه هم حرف زد و گفت:«ما داریم کار خودمان را می کنیم.سعی می کنیم تا همه از ما راضی باشند.اما قطعا در یک مجموعه نمی شود که همه از مدیریت آدم راضی باشند.»

از کفاشیان در مورد کسر دو امتیاز تیم پرسپولیس پرسیدیم که او این واکنش را نشان داد:« این دیگر دست من نیست.همه اختیارات بر گردن شورای استیناف است و من نمی توانم دخالتی داشته باشم.استیناف خودش استقلال لازم را دارد و آرای آنها را دبیر کل تایید می کند.اما مطمئن باشید که قطعا آن چیزی که درست است را شورا تایید می کند.» 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:41 :: نويسنده : پیام عب

فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل لغو سفر این تیم به تبریز در فرودگاه با مترجم خود به طور لفظی درگیر شد.

قرار بود عصر امروز کاروان پرسپولیس برای انجام دیدار برابر تراکتورسازی عازم تبریز شود اما به دلیل شرایط نامناسب جوی این سفر انجام نشد.

بیش از دو ساعت معطلی در فرودگاه، اعضای این تیم را بسیار عصبانی کرد و بیش از همه مصطفی دنیزلی از اتفاق رخ داده گلایه داشت.

دنیزلی به قدری عصبانی شد که با مترجم خود نیز به طور لفظی درگیر شد به حدی که مترجمش با قهر اردوی تیم را ترک کرد.

مسئولان باشگاه به دنبال این مشکل از چلنگر، مترجم مربیان کروات که به زبان انگلیسی نیز تسلط دارد به اردوی تیم دعوت کردند.

قرار است کاروان پرسپولیس صبح فردا عازم تبریز شود. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:40 :: نويسنده : پیام عب

مصطفی دنیزلی' با عدم سفر 'علی کریمی' کاپیتان تیم پرسپولیس به تبریز موافقت کرد و بر روی نام این بازیکن کلیدی خط قرمز کشید تا بازهم اختلافات این دو علنی شود.

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در جریان هفته سی و دوم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 16:30 فردا ( پنجشنبه ) در ورزشگاه یادگار امام(ره)تبریز به مصاف هم می روند.

در این راستا کاروان تیم فوتبال پرسپولیس عصر چهارشنبه تهران را به مقصد تبریز ترک کرد که در این بین علی کریمی دیده نمی شد.

دنیزلی نام هفت بازیکن را از فهرست سرخ پوشان خط زد که یکی از نفرات علی کریمی بود که در هفته های اخیر با سرمربی نامدار تیم خود دچار اختلاف شده است.

کریمی صبح چهارشنبه و درمذاکره با دنیزلی اعلام کرد که نمی تواند تیم را در دیدار با تراکتورسازی همراهی کرده و نیاز به استراحت دارد.

این در حالیست که پزشک تیم فوتبال پرسولیس نیز اعلام کرد که کریمی هیچگونه مصدومیتی ندارد و برای حضور در این دیدار مشکلی نداشت.

با این اوصاف به نظر می رسد باید طی روزهای آینده در انتظار مضاعف شدن اختلاف کریمی و دنیزلی باشیم . این در حالیست که تیم پرسپولیس با شرایطی که در جدول رده بندی لیگ برتر دارد ، نیاز حیاتی به امتیازات بازیهای پیش رو خواهد داشت .

وضعیت بغرنج این تیم ، هواداران بی شمار پرسپولیس را سخت نگران کرده و طرفداران قرمز از استفاده مکرر دنیزلی از بازیکنان کم توان ، گلایه مند و معترض هستند .

همین مسئله که در شکست های اخیر نقش اصلی بازی کرد ، باعث کدورت میان کاپیتان ملی پوش پرسپولیس و دنیزلی شد که بنظر می رسد مدیران باشگاه بویژه سردار رویانیان و علی پروین باید هرچه سریعتر آستین همت بالا بزنندو در این شرایط خطیر ، اختلاف میان این دو چهره کلیدی را از میان بردارند . 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها